Nieuws 2011:

3 December 2011 Uitbreiding aanbod met Yaris P1 onderdelen:

Om onze samenwerking met yarisclub.com te vieren hebben we vanaf heden ook yaris P1 onderdelen in ons gebruikte onderdelen segment staan, van een complete T-Sport Motor tot interieur onderdelen en bumpers.

kijk hier voor het aan aanbod.

1 December 2011: Yarisclub.com heeft SV Sportscars er bij als sponsor:

Yarisclub.com is de Yaris club van Nederland ondanks dat ze klein begonnen groeien ze hard en zijn al een bekend gezicht op verschillende Japanse auto meetings.

28 November 2011: SV Sportscars is officiël Clutchmasters dealer:

Vanaf heden leveren wij alle onderdelen van Clutchmasters, koppelingen, vliegwielen en combinaties.

18 November 2011: SV Sportscars is sponsor van de Corolla Club Nederland:

Vanaf heden is SV Sportscars een van de sponsoren van CCNL, en kun je ons vinden in het handelaars hoekje op het corolla forum.

4 November 2011: Lancering nieuwe logo in huisstijl van SV Sportscars:

Met Trots presenteren wij het nieuwe SV Sportscars logo, dankzij Hans Guenther van Guenther Creaties.

25 September 2011: Automaxx Super Sunday:

Zondag was het dan zo ver het laatste grote event van 2011: Automaxx Super Sunday.

16 September 2011: Feestelijke opening van SV Sportscars:

Vrijdag 16 september was het dan zover de feestelijke opening van SV Sportscars in Raalte. Het was een erg gezellige avond en we willen daarom ook iedereen bedanken die deze gezellige avond met ons heeft gedeeld.

1 September 2011: Officiele Start van SV Sportscars!!

vanaf 1 september zijn we officieel van start gegaan met onze werkzaamheden, ondanks dat nog niet alles helemaal gereed was hebben we toch de deuren geopend want het eerste project stond al klaar.

De opbouw en verbouwing van het pand:

Voor meer informatie en foto's van de verbouwing klik hier

28 augustus 2011: C'day in Tiel:

De jaarlijkse meeting voor Toyota's georganiseerd door de Corolla club waar SV Sportscars dit jaar ook aanwezig was en niet on succesvol ;)

21 Augustus 2011: Internationale Celica Treffen Leersum

Ook dit jaar organiseerde TCCN het Internationale Celica Treffen, dit maal in Leersum, Lówi wist hier de prijs voor mooiste Stock T23 te behalen.

13 Juni 2011: Toyota Challenge in Lelystad:

Ieder jaar organiseert de MR2 Club Nederland de Toyota Challenge in Lelystad, en ook dit jaar waren Lówi Marco en Tristan weer van de partij en met maar liefst 4 bekers naar huis gegaan!!

8 Mei 2011: Japans Autosport Festival op Zandvoort:

Voor het derde jaar op rij waren Lówi en Marco samen met de andere leden van Celicas.eu en het het Duitse Celica-community.de aanwezig op het Circuitpark Zandvoort.