Japans Autosport Festival 2012:

Ook in 2012 was SV Sportscars weer aanwezig op het JAF, dit keer samen met de mannen van Clutchmasters.

Natuurlijk was Celicas.eu ook van de partij en ook dit keer samen met de Duitse en Oostenrijkse leden van celica-community.de
En ook dit jaar was de opkomt zo'n 30 Celicas, waarvan de meeste T23's waren, maar ook de T18 en T20 waren vertegenwoordigd.

Natuurlijk was de AE86 van Tristan ook aanwezig en daar zijn op het JAF de eerste 2 SV Sportscars stickers geplakt, en later op de dag nog de grote versie op de achterruit.

En het totaal plaatje met een blije drifter bij de auto:

2 Leden van Celicas.eu die tevens door Clutch Masters gesponsord worden reden mee in de Pro Klasse van Time Attack, en het dit was een enorm spannende race in deze klasse tijdens de kwalificatie waren Michel de Zeeuw en Marco Verheijen 1 en 2 in het klassement, helaas was de flying lap voor beide niet succesvol en raakte Marco in een spin, waardoor ook Michels tijd minder snel was dan gepland.
We wensen beide meer succes tijdens het Fast Car Festival.

In de Pitbox bij Clutch Masters:
In de box bij Clutchmasters stond naast de Celica T20 van Marco Verheijen de Clutchmasters T23 Turbo van Michel de Zeeuw.

Michel rijd met een aantal door ons geleverde onderdelen waaronder de Apexi Power FC en MWR Fuel pressure regulator, beide te zien op de onderstaande foto.

Michel de Zeeuw in actie:

Na de Time attack was er nog vrij rijden waar een aantal van de Celicas.eu leden en ook een paar Duitse Celica rijders mee deden waaronder deze Celica T-Sport met APR Performance bodykit.

<Back